Bez názvu

Views Navigation

Navigace pro zobrazení Akce

Dnes

Liturgické provedení Requiem Maurice Duruflé

Bazilika Nanebevzetí Panny Marie na Starém Brně Mendelovo náměstí 1b, Brno

Provedení Requiem při mši v bazilice Nanebevzetí Panny Marie v Brně Komorní sbor Ensemble Versus řídí Patrik BuchtaVarhany Tomáš Pindór, mezzosoprán Martina Adamová, baryton Vladimír Maňas

Koncertní provedení Requiem Maurice Duruflého v Olomouci

katedrála sv. Václava, Olomouc Václavské náměstí, Olomouc, Czech Republic

Čtyři moteta na motivy gregoriánského chorálu, op. 10 Requiem, op. 9 Komorní sbor Ensemble Versus řídí Patrik BuchtaVarhany Tomáš Pindór, mezzosoprán Martina Adamová, baryton Vladimír Maňas

Prospěvujme vesele. Písně z bratrských kancionálů

Slavnostní síň přerovského zámku Horní náměstí 1/1, Přerov, Czech Republic

Náš program zpívaného rozjímání, seřazený dle běhu liturgického roku, propojuje repertoár duchovní zpěvy a písně středověku, renesance a století dvacátého. Východiskem jsou dva kancionály, vydané péčí Jednoty bratrské v Ivančicích: Písně duchovní evangelitské z roku 1564 a Kirchengeseng (1566). V těchto starších zpěvnících Jednoty (obzvláště ve srovnání s exilovými písňovými soubory) jsou písně často prokládány repertoárem gregoriánského chorálu, a to v překladu do…

Zpívané dědictví Jednoty aneb Písně z bratrských kancionálů

Sloupový sál Muzea Jana Amose Komenského v Uherském Brodě Přemysla Otakara II. 37, Uherský Brod, Czech Republic

Náš program zpívaného rozjímání, seřazený dle běhu liturgického roku, propojuje repertoár duchovní zpěvy a písně středověku, renesance a století dvacátého. Východiskem jsou dva kancionály, vydané péčí Jednoty bratrské v Ivančicích: Písně duchovní evangelitské z roku 1564 a Kirchengeseng (1566). V těchto starších zpěvnících Jednoty (obzvláště ve srovnání s exilovými písňovými soubory) jsou písně často prokládány repertoárem gregoriánského chorálu, a to v překladu do…

Druhé město

Divadlo na Orlí Orlí 19, Brno, Czech Republic

Opera o dvou dějstvích na motivy stejnojmenného románu Michala Ajvaze. Poloscénické provedení dvouaktové opery Druhé město míří diagonálně jednotlivými obory, jimiž se soubor dlouhodobě prezentuje. Spojuje v sobě klasickou hudbu, kde akustické nástroje doplňují syntezátory, kde zpívaná linka navozuje atmosféru, zatímco mluvené slovo posouvá diváka prostorem a dějem, kde scénografie spolupracuje s prostorovou instalací, videoartem…